Nieświadomi kontra świadomi - Jak to na wojence bywało

Przejdź do treści

Menu główne:

Nieświadomi kontra świadomi

Rok 1998

Nieświadomi kontra świadomi (było: Pokaz inteligencji pana L.)

In article <01bd4d08$368f9ae0$LocalHost@default>,
 "J.T.P." <k...@polbox.com> wrote:
> Wladek Tarnawski <leo...@polbox.com> zeznał

>>> Tak widze ze pan Leotar pobil nawet w plugastwie Bazylka.
>>> JMM

> Obawiam sie sie ze Bazylko i DD razem to pestka w porownaniu
> z zakompleksionymna punkcie swojej bylej zony i rozgledzonym
> do bolu Leotarem.

Tylko wielcy gracze potrafia grac o WSZYSTKO, zapamietaj to cieciu.
To nie jest gra o jedna kobiete. To jest gra o totalna przemiane mentalnosci
tak Kobiety jak i Mezczyzny. To jest gra o nowa cywilizacje zwierzaku w
ludzkiej skorze.

Jezeli nie potrafisz oddzielic celow strategicznych od taktyki i celow
posrednich to lepiej nie wchodz mi w droge bo Cie zmiazdze.

LeoTar

> JERZY TOMASZ RAFAŁ



leo...@ix.netcom.com wrote:

> Jezeli nie potrafisz oddzielic celow strategicznych od taktyki i celow
> posrednich to lepiej nie wchodz mi w droge bo Cie zmiazdze.
>
> LeoTar

A co teraz jezdzisz walcem????? Teraz to naprawde mnie rozsmieszyles...
Mesjasz?????... Paru takich posadzili u czubkow.. Moze napoleon. he???

JMM



On Wed, 11 Mar 1998 21:31:45 +0100, Malgorzata Kozluk
<smo...@kki.net.pl> wrote:
>leo...@ix.netcom.com wrote:

>> Jezeli nie potrafisz oddzielic celow strategicznych od taktyki i celow
>> posrednich to lepiej nie wchodz mi w droge bo Cie zmiazdze.
>>
>> LeoTar

> A co teraz jezdzisz walcem?????

Nie, na gebe.


> Teraz to naprawde mnie rozsmieszyles... 

> Mesjasz?????...

Nie, czlowiek.


> Paru takich posadzili u czubkow..

Pewnie ty "im" doradzalas, co?
I co za oni? Skad wiesz, ze ja nie jestem jednych z tych Twoich "onych"?


> Moze napoleon.he???

Nie, Wladek Tarnawski.
LeoTar


> JMM

LeoTar




On Wed, 11 Mar 1998 21:11:38 GMT, leo...@polbox.com (Wladek Tarnawski)
wrote:

>> Teraz to naprawde mnie rozsmieszyles... >Mesjasz?????...

> Nie, czlowiek.


>> Paru takich posadzili u czubkow..

> Pewnie ty "im" doradzalas, co?
> I co za oni? Skad wiesz, ze ja nie jestem jednych z tych Twoich
> "onych"?


>> Moze napoleon.he???

> Nie, Wladek Tarnawski.

Nareszcie ukazales ludzka twarz L.... zawsze mnie dziwilo, skad sie
bierze ta twoja "nieomylnosc". Bo widzisz, mylic sie jest rzecza
ludzka. Jezeli ktos wypowiada sady uniwersalne i "nieomylne" jest
mesjaszem. I w tym wypadku Jejmoscianka ma najzupelniejsza racje.
Foczka, ktora od wszystkich mesjaszy ucieka jak od zarazliwej cholery



Sluchajcie czy mozecie mi przytoczyc slowa ktorymi pan Wladek
pokazal sie jako sztuczna inteligencja, bo nie czytalem tego
a bardzo bym chcial, z tego co na razie wyczytalem to mi na czuba
podchodzi, ale może okazac sie jeszcze gorzej, i wtedy czub to
bedzie komplement :)
_____________
Foczka napisał(a) w wiadomości: <35081aba...@news.tpsa.pl>...
> On Wed, 11 Mar 1998 21:11:38 GMT, leo...@polbox.com (Wladek Tarnawski)
> wrote:

>>> Teraz to naprawde mnie rozsmieszyles... Mesjasz?????...

>> Nie, czlowiek.


>>> Paru takich posadzili u czubkow..

>> Pewnie ty "im" doradzalas, co?
>> I co za oni? Skad wiesz, ze ja nie jestem jednych z tych Twoich
>> "onych"?


>>> Moze napoleon.he???

>> Nie, Wladek Tarnawski.

> Nareszcie ukazales ludzka twarz L.... zawsze mnie dziwilo, skad sie
> bierze ta twoja "nieomylnosc". Bo widzisz, mylic sie jest rzecza
> ludzka. Jezeli ktos wypowiada sady uniwersalne i "nieomylne" jest
> mesjaszem. I w tym wypadku Jejmoscianka ma najzupelniejsza racje.
> Foczka, ktora od wszystkich mesjaszy ucieka jak od zarazliwej cholery



Foczka wrote:
> On Wed, 11 Mar 1998 21:11:38 GMT, leo...@polbox.com (Wladek Tarnawski)
> wrote:

>>> Teraz to naprawde mnie rozsmieszyles... Mesjasz?????...

>> Nie, czlowiek.


>>> Paru takich posadzili u czubkow..

>> Pewnie ty "im" doradzalas, co? I co za oni? Skad wiesz, ze ja nie
>> jestem jednych z tych Twoich "onych"?


>>> Moze napoleon.he???

>> Nie, Wladek Tarnawski.

> Nareszcie ukazales ludzka twarz L....

Zawsze ja ukazywalem tylko niewielu chcialo ja zobaczyc. Nie chcieli
zobaczyc ze  strachu przed obnazeniem wlasnej podswiadomosci. To nie moja
wina, ze ludzie maja problemy z samymi soba.


> zawsze mnie dziwilo, skad sie bierze ta twoja "nieomylnosc". Bo widzisz,
> mylic sie jest rzecza ludzka. Jezeli ktos wypowiada sady uniwersalne i
> "nieomylne" jest mesjaszem.

Z Twojej wypowiedzi wnioskuje, ze uwazasz, iz czlowiek MUSI sie mylic,
musi popelniac bledy. A czy nie sadzisz, ze propagujac takie sady latwiej
jest spuszczac odpowiedzialnosc na tych, ktorzy nie maja poczucia wlasnej
wartosci? W ten wlasnie sposob kobietym uzywajac seksu, spuszczaja
poczucie winy na tchorzliwych i wystraszonych ("no bo przeciez moge sie
mylic") mezczyzn. Jestes Foczko oszustka i manipulantka, ktora chce
podtrzymywac przekonanie o omylnosci czlowieka bo tylko wowczas kobiety
beda mogly dzialac tak jak dzialaly do tej pory, czyli KLAMAC.
Tym razem przebralas miare - jestes SWIADOMA OSZUSTKA !


> I w tym wypadku Jejmoscianka ma najzupelniejsza racje.

Jejmoscianka nie miala i nie ma dzieci wiec moze wobie gadac co sie jej
zywnie podoba - jej slowa sa bezwartosciowe gdyz nie poparte zadna
praktyka, zadnymi obserwacjami na zywym organizmie rodziny. Tacy ludzie
powinni sluchac i analizowac samych siebie DLACZEGO nie zdecydowali sie na
dzieci. Nie jest JJM zadnym, dla mnie, autorytetem. Jest zwyczajna mala
zaszczuta przez matke dziewczynka, ktora ze strachu przed zaufaniem
komukolwiek nie ma dzieci; albo tez ze zrozumienia tego, jak moglaby
straszliwie skrzywdzic swoje dzieci. Ja jej wspolczuje, ale jak do mnie
fiknie to jej nakopie do d....


> Foczka, ktora od wszystkich mesjaszy ucieka jak od zarazliwej cholery

Jezeli juz koniecznie chcesz zrobic ze mnie mesjasza to nie zapomnij o
tym, ze kazdy z nich niosl przed soba POCHODNIE WOLNOSCI. Ja nie jestem
mesjaszem ale te pochodnie niose...

LeoTar



Ja to sie juz pogubilem
O swiadomosc lub nie czego tu chodzi
Wszystko sie sprowadza do diagnozy lekarskiej domoroslych psychologow
amatorow (przynajmniej w wiekszosci), tylko czego one dotycza ... ???

Kuba



On 13 Mar 98 10:42:58 GMT, "Kuba" <ku...@venus.wmid.amu.edu.pl> wrote:

> Ja to sie juz pogubilem. O swiadomosc lub nie czego tu chodzi
> Wszystko sie sprowadza do diagnozy lekarskiej domoroslych psychologow
> amatorow (przynajmniej w wiekszosci), tylko czego one dotycza ... ???

Glupis. Chodzi o zmiane SYSTEMU WYCHOWAWCZEGO.

> Kuba
>   UIN: 9002598

LeoTar




On Thu, 12 Mar 1998 20:31:45 +0100, Piotr <wl...@ursus.ar.lublin.pl>
wrote:

> Ludzie, badzcie laskawi nie pisac na liste medyczna. Niby problem
> Leotara (powiedzmy szczerze -- kazdy psychiatra to potwierdzi -- gleboki
> kompleks wskutek impotencji z nastepowa wrogoscia do plci przeciwnej)
> kwalifikuje sie do przedyskutowania w gronie medykow, jednak pacjent nie
> jest wdziecznym obiektem.
>
> Ciao,
> Piotr

Sorry, nie zauwazylam crossa

Foczka




Z wielkim samozaparciem przegryzlem się przez pierwszy post na temat
i na jego podstawie i paru innych, tudzież analizy Twojej strony domowej
doszedlem do wnioskow:

1. albo Ciebie matka wykastrowala w dziecinstwie (w takim razie skad dzieci)
2. albo Twoja slubna wykastrowala Twoje dzieci i dlatego masz na tym punkcie
   ciezki uraz
3. Jestes powaznie chory psychicznie

We wszystkich przypadkach trzeba Ci wspolczoc, dobrze radze - nie zaluj
pieniedzy na dobrego psychiatre
--
JERZY TOMASZ RAFAŁ

zadziwiony aktualnoscia slow swojej sw. pamieci babci, prostej, ale madrej
zyciowo kobiety. Mawiala: "Z glupim gadac i z woda sie bic, to jedno"




>> 3. Jestes powaznie chory psychicznie

> odpowiedz numer trzy jest poprawna, ale wykastrowac na wszelki wypadek
> tez by nie zaszkodzilo:))

Wiec przyjdz i sprobuj to zrobic sam nie poslugujac sie jakimis, blizej
niezidentyfikowanymi osobistosciami, niczym Ku-Klux-Klanem albo
sredniowieczna Inkwizycja. Zobaczymy wtedy, kto komu urwie jaja. Ha,
ha, ha...  Sprobuj sam pierdolniety w czerep tchorzu, ktory lubi sie -
widac - wyslugiwac kims bo sam sra w gacie ze strachu i tylkos mocny w
gebie bo siedzisz daleko i jestes anonimem.


> P.S. Swoja droga, to moze jakis psycholog skusilby sie na sensowna
> diagnoze coz to za zespol chorobowy?

Juz ci odpisalem, ze jestem nieklasyfikowalny co znaczy ze wlasna
osoba udowadniam bezradnosc psychologii z jej kretynskimi pomyslami
ograniczania wolnosci, w szczegolnosci wolnosci wychowywania dzieci.
Nie jest dla mnie zadnym zaskoczeniem ta wsciekla obrona psychologii
przed przyznaniem mi racji. Wszak psychologia zajmuja sie przede
wszystkim kobiety, wszystkie mamuski, ktore musza ukrywac swoje
przestepstwa seksualne w stosunku do swoich dzieci.

Psycholodzy-mezczyzni to margines tego poletka zajmujacego sie ochrona
przestepczosci seksualnej kobiet w stosunku do nieletnich dzieci.

LeoTar



On Wed, 11 Mar 1998 08:00:53 +0100, Piotr <wl...@ursus.ar.lublin.pl>
wrote:
> Malgorzata Kozluk wrote:

>> Tak widze ze pan Leotar pobil nawet w plugastwie Bazylka. Bazylek jest
>> uposledzonym chlopcem. Chorym sie wybacza. Ale takiej kupy gowna i
>> chamstwa, prostactwa...od doroslego i inteligentnego czlowieka sie nie
>> spodziewalam.... Dobry przyklad dla dzieci nie ma co .....:(((
>> JMM

> Czy ktos kiedykolwiek pomyslal, ze leotar to czlowiek inteligentny?
> Piotr

Przyjales NIEJEDNOZNACZNA a wiec bardzo chwiejna i niepewna pozycje,
Piotrze.

LeoTar



On Tue, 10 Mar 1998, Wladek Tarnawski wrote:

> Ty, kurwa pierdolniety palancie !
> A co ty sobie myslisz, ze kto ty jestes ze mozesz mnie obrazacz gnoju
> pojebany. Zejdz ze mnie bo ci nasram za kolnierz i bedziesz musial
> dlugo moje smrody wachac.
> Nie interesuje mnie to KOMU odpowiadam bo jak ten KTOS nie ma nic do
> powiedzenia a tylko pierdoli to mu jaja urwe i pod oczy (jego)
> podstawie. Chcesz poprobowac swoich smazonych kurzych jaj? Mozesz byc
> nawet prezydentem a jak sie bedziesz do mnie przypierdalal to ci
> zrobie kuku i nie bedziesz mial co wyciagac z rozporka. No chyba ze
> juz nie masz co wyciagnac bos pedal albo transwestyta !

Czlowieku przenies sie na prywatna korespondencje . Kogo interesuje jakie
epitety jestes w stanie wymyslec... Troche opanowania!
co ty myslisz ze KAZDY z PIECIU grup ma ochote na wysluchiwanie tego???
ehhh.
------------------------------------------------------------------------------
Tomasz Rozdzynski alias WODZU.                         Cracow,Poland,EUROPE.



Malgorzata Kozluk wrote:
>> leotar napisał(a) w wiadomości: <35041AE8...@ix.netcom.com>...

>>> Polecam "The History of  Child Abuse"  w opracowaniu Lloyda deMause
>>> http://www.geocities.com/HotSprings/Spa/7173/ph-abuse.htm. Moze
>>> wreszcie to matriarchalne polskie spoleczenstwo zrozumie,

>> Polskie spoleczenstwo (albo jakies inne europejskie) matriarchalnym???????
>> Ostatnie o jakim slyszalem zalatwili bodajze Hiszpanie gdziescis w Ameryce
>> Pld.  Z okazji konkwisty....  No, rok temu to nie bylo.
>> Glizda

> Matriarchat...Oj tak. Ja w kazdym razie startuje do wyborow prezydenckich..

Chcesz pelni wladzy w swietle reflektorow...To i dobrze - moze wreszcie
otumanione dupa polskie spoleczenstwo potraktuje Ciebie jak pania Margos na
Filipinach lub Evite Peron, ktora tak zachwycala sie ultra-feministka Madonna,
ze az odtworzyla ja w filmowej postaci.


> Mimo, ze jestem budowlancem a nie elektrykiem.

Bedac budowlancem (ciekawi mnie bardzo, czy nalezysz do Cechu) masz szanse cos
zbudowac a nie tylko rujnowac, tak jak to czyni uzalezniona (emocjonalnie od
swojej matki) Kobieta. Moze wykorzystasz swoja seksualna moc do zaspokajania
wspolnych a nie tylko wlasnych potrzeb?


> I bede optowac za ograniczonym dostepem do internetu, poniewaz brak kontroli
> nad tym srodkiem przekazu powoduje kastracje umyslowa spoleczenstwa...
> Jejmoscianka Malgos

A to juz swiadczy, ze prozne byly moje zludzenia i nadzieje, ktore wyluszczylem
powyzej. Jestes tepa jak but i ograniczajac swobode rozpowszechniania INFORMACJI
chcesz uniemozliwic dostep do WIEDZY ludziom, ktorymi zamierzasz rzadzic. To
swiadczy o straszliwym smrodzie roznoszacym sie w Twoim otoczeniu, Jejmoscianko
(czyzes ty herbowa?).  Smrod Sredniowiecza albo i jeszcze gorzej - jakiejs nory
szympansiej.

LeoTar



Malgorzata Kozluk wrote:
>> leotar napisał(a) w wiadomości: <35041AE8...@ix.netcom.com>...

>>> Polecam "The History of  Child Abuse"  w opracowaniu Lloyda deMause
>>> http://www.geocities.com/HotSprings/Spa/7173/ph-abuse.htm. Moze
>>> wreszcie to matriarchalne polskie spoleczenstwo zrozumie,

>> Polskie spoleczenstwo (albo jakies inne europejskie) matriarchalnym???????
>> Ostatnie o jakim slyszalem zalatwili bodajze Hiszpanie gdziescis w Ameryce
>> Pld.  Z okazji konkwisty....  No, rok temu to nie bylo.
>> Glizda

> Matriarchat...Oj tak. Ja w kazdym razie startuje do wyborow prezydenckich..

Chcesz pelni wladzy w swietle reflektorow...To i dobrze - moze wreszcie
otumanione dupa polskie spoleczenstwo potraktuje Ciebie jak pania Margos na
Filipinach lub Evite Peron, ktora tak zachwycala sie ultra-feministka Madonna,
ze az odtworzyla ja w filmowej postaci.


> Mimo, ze jestem budowlancem a nie elektrykiem.

Bedac budowlancem (ciekawi mnie bardzo, czy nalezysz do Cechu) masz szanse cos
zbudowac a nie tylko rujnowac, tak jak to czyni uzalezniona (emocjonalnie od
swojej matki) Kobieta. Moze wykorzystasz swoja seksualna moc do zaspokajania
wspolnych a nie tylko wlasnych potrzeb?


> I bede optowac za ograniczonym dostepem do internetu, poniewaz brak kontroli
> nad tym srodkiem przekazu powoduje kastracje umyslowa spoleczenstwa...
> Jejmoscianka Malgos

A to juz swiadczy, ze prozne byly moje zludzenia i nadzieje, ktore wyluszczylem
powyzej. Jestes tepa jak but i ograniczajac swobode rozpowszechniania INFORMACJI
chcesz uniemozliwic dostep do WIEDZY ludziom, ktorymi zamierzasz rzadzic. To
swiadczy o straszliwym smrodzie roznoszacym sie w Twoim otoczeniu, Jejmoscianko
(czyzes ty herbowa?).  Smrod Sredniowiecza albo i jeszcze gorzej - jakiejs nory
szympansiej.

LeoTar



Malgorzata Kozluk wrote:
>> leotar napisał(a) w wiadomości: <35041AE8...@ix.netcom.com>...

>>> Polecam "The History of  Child Abuse"  w opracowaniu Lloyda deMause
>>> http://www.geocities.com/HotSprings/Spa/7173/ph-abuse.htm. Moze
>>> wreszcie to matriarchalne polskie spoleczenstwo zrozumie,

>> Polskie spoleczenstwo (albo jakies inne europejskie) matriarchalnym???????
>> Ostatnie o jakim slyszalem zalatwili bodajze Hiszpanie gdziescis w Ameryce
>> Pld.  Z okazji konkwisty....  No, rok temu to nie bylo.
>> Glizda

> Matriarchat...Oj tak. Ja w kazdym razie startuje do wyborow prezydenckich..

Chcesz pelni wladzy w swietle reflektorow...To i dobrze - moze wreszcie
otumanione dupa polskie spoleczenstwo potraktuje Ciebie jak pania Margos na
Filipinach lub Evite Peron, ktora tak zachwycala sie ultra-feministka Madonna,
ze az odtworzyla ja w filmowej postaci.


> Mimo, ze jestem budowlancem a nie elektrykiem.

Bedac budowlancem (ciekawi mnie bardzo, czy nalezysz do Cechu) masz szanse cos

zbudowac a nie tylko rujnowac, tak jak to czyni uzalezniona (emocjonalnie od
swojej matki) Kobieta. Moze wykorzystasz swoja seksualna moc do zaspokajania
wspolnych a nie tylko wlasnych potrzeb?


> I bede optowac za ograniczonym dostepem do internetu, poniewaz brak kontroli
> nad tym srodkiem przekazu powoduje kastracje umyslowa spoleczenstwa...
> Jejmoscianka Malgos

A to juz swiadczy, ze prozne byly moje zludzenia i nadzieje, ktore wyluszczylem
powyzej. Jestes tepa jak but i ograniczajac swobode rozpowszechniania INFORMACJI
chcesz uniemozliwic dostep do WIEDZY ludziom, ktorymi zamierzasz rzadzic. To
swiadczy o straszliwym smrodzie roznoszacym sie w Twoim otoczeniu, Jejmoscianko
(czyzes ty herbowa?).  Smrod Sredniowiecza albo i jeszcze gorzej - jakiejs nory
szympansiej.

LeoTar



> Moze wykorzystasz swoja seksualna moc do zaspokajania
> wspolnych a nie tylko wlasnych potrzeb?
> Jestes tepa jak but

Jaki prostak, az szkoda...
Zal mi Ciebie Wladziu, Ty chyba nie masz przyjaciol i tak sie mscisz na nas swoja obecnoscia, co?
Kup sobie lepiej psa i z nim tak pogadaj, on Cie wyslucha i jeszcze pomerda ogonem z radosci...

--
YELLOW  

 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego