Tarnawski idźże do piaskownicy - Jak to na wojence bywało

Przejdź do treści

Menu główne:

Tarnawski idźże do piaskownicy

Rok 1997

> Dzieki jednemu z was, doszlo do mnie pare rzeczy. Ale od poczatku. Nie
> ukrywam, ze przyszedlem na ta liste, by sobie porobic jaja (pamietacie moj
> pierwszy posting?).

Pamietamy :)


> Potem zaczalem klac i wymyslac. A teraz:
> Jezeli kogos urazilem (oprocz LeoTara), to w tym miejscu bardzo przepraszam
> i jest mi przykro. Jesli mozecie - zapomnijcie.

Ja juz dawno zapomnialem.


> Dalej sie z wieloma nie zgadzam, ale teraz chce rozmawiac, jak czlowiek z
> czlowiekiem. Po prostu, czlowiek sie caly czas uczy...

Bedziemy gadac Pawle ile wlezie i do woli.
JA sie ciesze - Panowie, kto kolejny. Macie dobry przyklad.
I kto chce stad zwiewac? Ludzie warto?
Tracicie okazje, czyz nie?
Warto zostac i nawet dac sie skopac. Jednak warto.

Witaj brachu, chociaz nadal nie zmieniasz swoich pogladow w gronie osob
cywilizowanych.

Wal smialo tematy i pytania - ja moge mowic tylko za siebie - ale ja Cie
traktuje b.powaznie.

I jeszcze raz powiem: bardzo sie ciesze.


> Dziekuje, dziekuje, nie trzeba tych kwiatow, gdzie z ta siekiera?!?!?!
> :-)))))))))

Po co siekiera - nie ode mnie - ode mnie masz prawice do uscisniecia :)

Misiek     14.03.1997

PS: zmienilem signa: Glupota mnie juz nie denerwuje :)

e-mail:  bol...@free.polbox.pl (Misiek Czuma)



In article <1997031316...@free.polbox.pl>, Michal Czuma <bol...@free.polbox.pl> writes:
"monty" - Pawel napisal:

>> Dzieki jednemu z was, doszlo do mnie pare rzeczy. Ale od poczatku. Nie
>> ukrywam, ze przyszedlem na ta liste, by sobie porobic jaja (pamietacie moj
>> pierwszy posting?).
>> Potem zaczalem klac i wymyslac. A teraz:
>> Jezeli kogos urazilem (oprocz LeoTara), to w tym miejscu bardzo przepraszam
>> i jest mi przykro. Jesli mozecie - zapomnijcie.

Co za dupoliz z Ciebie.  A juz dalej to zupelnie Cie sie wszystko popieprzylo:
albo uwazasz, ze byles w stosunku do mnie czasem cham ale chcesz sie popisac
przed publika i mnie wykluczasz z grona przepraszanych  albo  nie chcesz mnie
przepraszac bo uwazasz, ze nie warto. Albo tez, ze mnie sie nie da przeprosic bo
i tak ... nie jestem w stanie sie obrazic. Uscislij wiec swoje stanowisko bo za taka
niejsanosc moze Ci sie oberwac. Chcesz mnie ponizyc czy sie boisz? :-)


>> Dalej sie z wieloma nie zgadzam, ale teraz chce rozmawiac, jak czlowiek z
>> czlowiekiem. Po prostu, czlowiek sie caly czas uczy...

> Bedziemy gadac Pawle ile wlezie i do woli.

Wreszcie zgrany chorek zaczyna gadac do rzeczy. Mnie cos takiego tez sie
bardzo podoba. Ja tez tak chce.... !  Chociaz nie wiem czy mi starczy czasu. :-)


> JA sie ciesze - Panowie, kto kolejny. Macie dobry przyklad.
> I kto chce stad zwiewac? Ludzie warto?
> Tracicie okazje, czyz nie?

Tylko glupcy i tchorze uciekaja z kotla, w ktorym sie warzy najlepsze  PIWO ! :-)))


> Warto zostac i nawet dac sie skopac. Jednak warto.
> Witaj brachu, chociaz nadal nie zmieniasz swoich pogladow w gronie osob
> cywilizowanych.

Czuma , he, he,...  Czy Ty robisz za admina newsow?
Czujesz sie niczym Pan na swoich wlosciach.
Trzeba Ci jednak przyznac, ze znakomicie moderowales religie
podczas najwiekszych wstrzasow. Kimkolwiek jestes Michale -
- wyrazy uznania i szacunku.


> Wal smialo tematy i pytania - ja moge mowic tylko za siebie - ale ja Cie
> traktuje b.powaznie. I jeszcze raz powiem: bardzo sie ciesze.

Masz Michale o jedno dziecko wiecej. To zobowiazuje....:-)


>> Dziekuje, dziekuje, nie trzeba tych kwiatow, gdzie z ta siekiera?!?!?!
>> :-)))))))))

> Po co siekiera - nie ode mnie - ode mnie masz prawice do uscisniecia :)

Juzes pewien, ze zlapales rybe i na pewno z saka Ci nie ucieknie ? :-)


> Pozdrawiam Misiek
>
> PS: zmienilem signa: Glupota mnie juz nie denerwuje :)

To dobrze. Bo czasem to, co wyglada na glupote moze sie okazac
genialnie prostym rozwiazaniem wszystkich problemow. I co wtedy ? :-)))
Pozdrawiam

LeoTar



> Co za dupoliz z Ciebie.

Sluchaj pierdzielcu niecywilizowany, kto jak kto, ale ty palancie jestes
zakala tej cywilizacji. Idz sobie porozmawiaj z rownymi tobie inteligencja
pantofelkami, a ode mnie sie odpieprz osle rozowy.


> albo uwazasz, ze byles w stosunku do mnie czasem cham ale chcesz sie
> popisac

To ty sie inteligencie popisujesz. Caly czas. A do chama mozna tylko po
chamsku.


> przed publika i mnie wykluczasz z grona przperaszanych  albo  nie chcesz
> mnie przepraszac bo uwazasz, ze nie warto.

Oczywiscie ze nie warto. Takich jak ty nalezy odizolowac od normalnego
spoleczenstwa.


> niejsanosc moze Ci sie oberwac. Chesz mnie ponizyc czy sie boisz?

Co, straszyc i ponizac kobiety to umiesz? Taki jestes odwazny? Ciebie sie
mam bac? Moze twojej inteligencji? Z tym, zeby ja zobaczyc musialbym sie
polozyc.


> Wreszcie zgrany chorek zaczyna gadac do rzeczy. Mnie cos takiego tez sie
> bardzo podoba. Ja tez tak chce.... !  Chociaz nie wiem czy mi starczy czasu. :-)

Juz ci powiedzialem, a i inni tez wyrazili juz swoj sad na ten temat. NA
DRZEWO, BANAN W LAPE I CICHO!


> Tylko glupcy i tchorze uciekaja z kotla, w ktorym sie warzy najlepsze
> PIWO !

Oto przyklad madrego czlowieka. Nic nie umie tylko najezdzac na innych. A
jak mu sie juz koncept skonczy, to sie nazwiska uczepi. CZY TY PALANCIE
CZASEM CHOCIAZ PROBUJESZ IMITOWAC MYSLENIE???????


> Juzes pewien, ze zlapales rybe i na pewno z saka Ci nie ucieknie ? :-)

Oto twoja inteligencja w pelnej krasie. Ani ja sie zlapac nie dalem, ani on
nikogo nie zlapal. Ale dla kogos takiego jak ty, dla kogo dziewczyna to
tylko ........... ,............. i ................, to nie dziwne, ze to
tak wyglada. Idzze sie walnij o betonowa sosne.


> To dobrze. Bo czasem to, co wyglada na glupote moze sie okazac
> genialnie prostym rozwiazaniem wszystkich problemow. I co wtedy ? :-)))

Wtedy ty zostaniesz krolem, a ja sobie w leb strzele.

Pawel Piwosz



RE::::Subject:  Tarnawski, idzze do piaskownicy
From:        "PAWEŁ PIWOSZ" <mo...@free.polbox.pl>
Date:        15 Mar 1997 20:43:37 GMT

Az nie moge sie doczekac odpowiedzi? Hmmmmm...?!

Subject: Re: Tarnawski, idzze do piaskownicy
From: ga4...@aol.com
Date: 27 Mar 1997 03:26:32 GMT
Message-ID: <19970327032...@ladder01.news.aol.com>
>--------
>RE::::Subject:   Tarnawski, idzze do piaskownicy
>From:        "PAWEŁ PIWOSZ" <mo...@free.polbox.pl>
>Date:        15 Mar 1997 20:43:37 GMT
>.....
>------

Az nie moge sie doczekac odpowiedzi? Hmmmmm...?!

>--------
A po co ? :-)))

LeoTar



On 27 Mar 1997 18:53:18 GMT, leo...@aol.com (LeoTar) wrote:
> Subject: Re: Tarnawski, idzze do piaskownicy

> A po co ? :-)))
>
> LeoTar

Wladek-dokuczaja Ci ? ;-)
:))

Filutek



Filutek <fil...@con2.com> napisał(a) w artykule
<333afc7c...@galaxy.uci.agh.edu.pl>...

> On 27 Mar 1997 18:53:18 GMT, leo...@aol.com (LeoTar) wrote:
>
>> Subject: Re: Tarnawski, idzze do piaskownicy

>> A po co ? :-)))
>>
>> LeoTar

> Wladek-dokuczaja Ci ? ;-)

Widac sie wystraszyl. Juz z mojego nazwiska wyciagnal wszystko co mogl i
nie ma konceptu, entelygent.

Pawel Piwosz



>> Subject: Re: Tarnawski, idzze do piaskownicy

>> A po co ? :-)))
>> LeoTar

> Wladek-dokuczaja Ci ? ;-)

Widac sie wystraszyl. Juz z mojego nazwiska wyciagnal wszystko co mogl i
nie ma konceptu, entelygent.

>------------

Niech inni teraz troche popracuja za harcownikow. Jam juz stary a mlodz
az sie garnie do samodzielnosci. Niech walcza o swoja Wolnosc - moja
rola juz skonczona.
Czy pamietasz jak padlo tutaj kiedys pytanie:
"Czy bez woli Boga Czlowiek moze odzyskac Wolnosc?"
Ja rozszerze to pytanie zadajac nastepne: Czy nieswiadomy swej roli
Bog-Ojciec moze przywrocic Synowi Wolnosc, ktorej przywrocenie
wymaga Swiadomosci na czym Wolnosc polega?
Nie wystarczy jednak Swiadomosc Ojca - potrzebna jest jeszcze wola
Matki, ktora wpierw trzeba uswiadomic, zeby mogla wypelnic nalezycie
swa role w przywroceniu Wolnosci dzieciom, ktore zrodzila.
Nieswiadomosc Czlowieka  mozna pokonac tylko przez akt swiadomej
agresji, ktorej nieswiadomy nie jest w stanie rozpoznac jako aktu
Wyzwolenia. Jezeli Chrystus powiedzial, ze przez swoja smierc zbawi
Czlowieka to oszukiwal siebie i innych. Ale byc moze, ze On tego nie
powiedzial a wlozono te slowa tylko w Jego usta? Kto wiec oszukal?

LeoTar



>> Subject: Re: Tarnawski, idzze do piaskownicy

>> A po co ? :-)))
>>
>> LeoTar

> Wladek-dokuczaja Ci ? ;-)

Widac sie wystraszyl. Juz z mojego nazwiska wyciagnal wszystko co mogl i
nie ma konceptu, entelygent.

>-------

Chyba nie wiesz co mowisz.:-)))
LeoTar

 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego